onsdag, februari 18, 2009

Hata migrän

Hej! Första kören idag, gillar inte nya lokalen, saknar våran gamla mycket mysigare lokal. Där man kunde sitta innan och plugga och där det var en mycket trevligare miljö och man kunde lämna sakerna utan att vara rädd för stöld. Många nya i gruppen, lite för många för min smak haha, 6 nya tror jag. Men man vänjer sig nog fort. Glad att 3 gamla fortfarande är med, kul med dem man känner liksom. Vi ska förmodligen sjunga Sofia dansar go-go på soarén så den övade vi på samt en annan låt som vi sjöng två stämmigt. Jag mådde dock inte speciellt bra, först tyckte jag att jag såg lite konstigt, vet inte hur jag ska beskriva det, kan inte kalla det yr men det liksom flimrade i ögonen lite typ. Sedan kom huvudvärken och på det illamåendet, migrän jippie liksom.
Stod mest och hoppades att jag inte skulle spy...bra första intryck liksom haha. Som tur var så skulle pappa hämta mig, hade inte velat försöka ta mig hem med bussen. Mådde skit i bilen och när jag kom hem försökte jag få i mig lite mat för att dämpa illamåendet. Mådde så himla dåligt, lyckades tillslut somna. Spydde aldrig, men fy vad dåligt jag mådde, hata migrän! Nu känner jag fortfarande av lite i huvudet, värker till ibland typ, men mår mycket bättre. Frågan är dock när jag ska lyckas somna nu.

Har elevrådsmöte imånn men det tänker jag inte gå på, känns inte rimligt för jag kommer inte hinna få mycket sömn förmodligen. Det är på morgonen och det är på morgonen som jag mår som mest dåligt och jag ska ju lyssna på min kropp, det är ju det som är tanken med sjukskrivningen. Förra mötet åkte jag in trots att det krockade med min kuratortid, hann vara med på halva ungefär och vi gjorde inget vettigt så jag var rätt irriterad då, så nä jag skippar imånn och hoppas att jag inte missar något allt för viktigt.

Detta blev kanske inte så positivt inlägg haha :) Får komma med ett mer positivt senare.

Kram på er!

1 kommentar:

niffin sa...

Ingen mening med att fria,
under veckan drar Sofia
hem till fyra barn & man
utanför Kumla - -


Å jösses, jag kan den än! :D
Ska ni dansa till den också? ;)