torsdag, februari 12, 2009

Taggad

Hej! Igår kväll blev det chill hos Johanna, satt och tjötade i flera timmar, mycket trevligt =)
Idag har vi varit duktiga och varit på gymmet och svettats =) Sedan har jag typ ätit och slappat.
Om ca 1½ timme drar jag på parteyyy! =) Gabbe ska firas hos Gisela, så det blir att sova där också. Så strax ska jag fixa lite middag, packa ner lite grejjer och snygga till mig, byter dock om där eftersom det är så kallt ute, men tänkte måla naglarna och sminka mig osv. snart.
Tror det blir väldigt kul ikväll faktiskt, har en del förhoppningar som jag hoppas infrias haha.
Imånn ska jag till läkaren, får se om jag orkar blogga nått imånn :)

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var mycket trevligt när du var här och pratade med mig! :D Jag hoppas du hade det trevligt igår trots att vissa förhoppningar inte slog in!?! :)