tisdag, februari 24, 2009

Tidsfördriv

6 Första:
Första bästa kompis: Elin
Första kärlek: Jag vet inte haha, har inte bestämt riktigt vem jag räknar men Mick eller Oscar typ.
Första husdjur: Första riktigt egna var väl min hamster Fredrica.
Första semester: Jag vet inte, utomlands var nog Holland kanske.
Första jobb: Har väl aldrig riktigt jobbat haha.
Första köpta skiva: Vet inte, kanske nån med Spice Girls.

7 senaste:
Senaste alkoholdrycken: Vin hos brorsan i lördags, (vitt).
Senaste bilfärd: Hem från brorsan i lördags.
Senaste filmen du såg: Hot chick.
Senaste ringda telefonsamtal: Jag kommer faktiskt inte ihåg, men gissar på att det var när jag ringde brorsan i lördags.
Senaste kyss: Typ en och en halv vecka sen på en fest.
Senaste gången du grät: Jag vet inte riktigt.
Senaste måltiden: Yoghurt

8 har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nja
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Typ lite grann
Fastnat med blicken i någons urringning?: det har nog hänt ja
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Det har väl hänt förmodligen
Haft ett one night stand: Nope
Busringt till någon: självklart

Sex saker du gjort idag:
1. Ätit
2. Ramat in bilder
3. Tvättat
4. Kollat på tv
5. Sorterat strumpor
6. Chattat

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Glass
2. Choklad
3. Dator
4. Musik
5. Te

Fyra personer du kan berätta allt för:
Kan inte berätta "allt" för någon men kan berätta mycket för t.ex. Pappa, Carita, Patricia, Anna-Sofia.

Tre val:
Blått eller rött? Rött :)
Sommar eller vinter? Sommar såklart.
Choklad eller chips? Choklad, utan tvekan!

Två saker att göra innan du dör:
1. Flytta från Sverige
2. Gifta mig

En sak du ångrar:
Försöker att inte ångra för mycket men kan ångra att jag satsade så mycket på skolan på högstadiet när jag egentligen inte behövde poängen, men samtidigt så lärde jag mig mycket av det.

Favorit:
Färg: Röd och Lila.
Plats: Vet inte.
Land: Vet inte.
Bok: Nu vill jag sjunga dig milda sånger, Linda Olsson.
Spel: Kortspel kan vara rätt kul, domino kan också vara kul. De flesta spel är väl rätt kul i lagom dos.
Drog: Alkohol? Haha XD.
Fordon: Bil antar jag.
Serie: Har för många!
CD: Vet inte, för svårt. Robbie - Greatest hits kanske.
Café: Har flera.
Skor: Mina skor från nians supé haha fast dem gör skit ont att gå i.

När:
Åt du senast:Kanske 2 timmar sen ungefär.
Drack du alkohol senast: I lördags.
Läste du en bok senast: Var väl några veckor sen jag läste i någon bok faktiskt.
Var du på konsert senast: Melodifestivalen för några veckor sen om det räknas.
Köpte du något senast: Jag minns inte haha. Det var nog godis eller nått.
Svor du senast: Vet inte.
Sjöng du senast: Var nog inte så länge sen.
Klagade du senast: Säkert pappa.

Vem:
Saknar du: För många (USA <3).
Vill du döda: Nobody.
Rörde dig sist: Pappa har säkert snuddat mig idag haha.
Vill du slå: Ingen för tillfället hehe.
Kramade du senast: Min bror tror jag.
Kysste du senast: Jag vet inte haha, Gisela kanske?
Vill du prata med: Hade inte haft något emot ett samtal med Carita just nu, eller någon i USA.
Skrev du till sist: John på msn tror jag, Gizem på facebook typ.
Vill du vara som: Mig själv haha.
Sårade dig sist: Det vill jag inte skriva här.
Vill du bli galet full med: Carita haha, vill gärna se mina bröder fulla också men då vill jag inte va full själv. Är gärna full med Johanna, Matildis, Gisela och dom goingarna.
Gjorde dig riktigt glad senast: Hmm...jag vet inte riktigt. John var senaste personen som fick mig att skratta tror jag.
Fick du sms från senast: Johanna tror jag.
Ringde dig senast: Pappa tror jag.
Är vackrast på jorden: Jag vet inte hehe.
Ska du gifta dig med: Som om jag vet det nu.....

Har du:
För många vänner: Tror inte man kan få för många vänner.
Förföljelsemani: Tror inte det, men vet inte riktigt vad det är.
Tvångstankar: Ja haha.
Någon annan psykisk sjukdom: Depression om det räknas.
Någon fysisk sjukdom: Jupp.
Färgat håret: Haha, många gånger.
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Öronen.
Egen dator: Jupe.
Gjort bort dig rejält: Nja.
Bra självförtroende: Hyfsat.
Komplex: Japp.
Kysst någon: Ja!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej det tror jag inte.
Bjudit ut någon: Typ.
Varit kär: Yes.
Blivit kär i någon på nätet: Yes.
Dumpat någon: Aa.
Blivit dumpad: Aa.
Velat vara otrogen: Nej inte riktigt.
Varit otrogen: Typ, ja.
Stulit någonting: Säkert när man va liten haha.
Rymt hemifrån: Nej.
Tuttat eld på nåt: Nej det tror jag inte.
Gjort något olagligt: Ja.

Tror du:
Att du kommer bli något: Jag är ju redan nått, jag är jag!
På gud: Nej.
På rymdvarelser: Typ.
Att folk tycker om dig: Ja, de får man verkligen hoppas.
På ett liv efter detta: Nja.
Att fiskar kan tänka: Vet inte.
Att du kommer leva länge: Hoppas det.

Är du:
Förstående: Det tror jag, men beror väl på vad det handlar om.
Öppensinnad: Ganska.
Arrogant: Inte speciellt tror jag.
Osäker: Det händer.
Trött: Rätt ofta.
Intressant: Hoppas de.
Smart: Ja, det tycker jag :)
Barnslig: Sometimes.
Liten: Är både rätt kort och rätt ung.
Lätt: Nja.
Skoltrött: Definitivt!
Rolig: Ibland tror jag.
Pratglad: Yes!
Frågvis: Ibland.
Organiserad: Inte för det mesta, men med vissa saker.
Hälsosam: Hyfsat.
Blyg: Ibland.
Attraktiv: hoppas jag haha.
Lätt uttråkad: Ganska.
Pålitlig: Ja det tycker jag nog.
Filosofisk: Ganska.

Credd till er som orkat läsa!

1 kommentar:

niffin sa...

"Läste du en bok senast: Var väl några veckor sen jag läste i någon bok faktiskt.

Men Antonia då! :D