onsdag, februari 18, 2009

Vice ordförande

Hallu, idag har jag varit på årsmöte i en förening jag är med i, var väldigt tveksam till om jag skulle orka gå. Men tanken på att sitta och dricka te med de andra töserna övervann känslan av att inte vilja gå ut i minusgrader och ta mig till stan. Glad att jag åkte in i alla fall för det var trevligt och så proppade jag i mig mackor så jag inte behöver laga någon avancerad middag haha. Vi kom väl inte fram till så mycket mer än att hemsidan verkligen behöver fixas, något jag nu satt min bror på hehe. Valde ny styrelse, jag är vice ordförande detta året. Egentligen hade jag nog kunnat bli ordförande men det är inte som att vara elevråds ordförande så jag tycker det blir för mycket ansvar, vi får ju pengar av kommunen så man måste göra pappersarbete osv. Vi pratade i alla fall om att kanske ha en SPA-dag vilket såklart skulle vara kul! Annars har jag väl inte gjort så mycket vettigt idag, måste verkligen äta något snart är väldigt hungrig. Så det är väl det jags ka göra nu. Kram på er!

1 kommentar:

niffin sa...

"..något jag nu satt min bror på hehe..

Smart du e. ;)