fredag, februari 29, 2008

Det blir aldrig som man tänkt sig

Förra tisdagen skulle ju F sova hos mig, men så blev det inte eftersom hon var sjuk. Istället sov jag hos min kusin. Men först var jag ju på kören, det var kul verkar vara väldigt trevliga människor. Sedan åkte jag till C, för hon bor i samma område som min kusin och kusinen var och tränade. Vilket jag gissade mig till då jag lyckades radera hennes sms utan att ha läst färdigt haha, tur att dem bor i samma område :) Det var jättemysigt hos C med levande ljus och te och en god rotfruktsgrej. Sedan kom hennes nya kille, han var trevlig. Jag passade även på att förbreda mig lite inför historia redovisningen som jag hade på onsdagen. Anyway, efter jag varit hos C så gick jag till kusinen och vi hade det trevligt. På onsdagen åt vi en mysig frukost, lyx att sitta ner med levande ljus och te på morgonen, händer aldrig en vardag i vanliga fall för mig.
Matteprovet gick nog okej, och historia redovisningen gick bra.
Hade väl tänkt träna på kvällen, trots att F var sjuk, men somnade så jag sket i det haha.
Jaja, det var allt för nu.

Inga kommentarer: