lördag, februari 16, 2008

Skatter och pannkakor

Hallå! Nu är jag hos mamma, därför det varit lite dåligt med uppdatering, har nämligen ingen egen data här då det trådlösa nätverket inte funkar.
Igår hade jag en ganska slapp dag, gjorde lite skolarbete och sånt. Pratade även med Patricia i telefon, vi diskuterade hur konstigt det är att dem t.o.m. har haft snö i Mississippi medans vi knappt haft snö här. Sedan pratade vi såklart om en massa annat också :)
Sen tog jag en dusch, käkade lite och fick skjuts av pappa in till stan där jag mötte 2 av mina plusbröder för att gå på bio. National Treasure 2 blev det, mycket bra film. Kluriga grejjer med ledtrådar och annat så att det blir spännande, vare sig det är historiska saker eller jakten på en mördare är precis my piece of cake. Denna film hade även en del humor och kärlek.
Spänning+humor+kärlek = sant. Hahaha.
Efter filmen kom min pluspappa och hämtade oss. Väl hemma fick jag ett glatt motagande av alla söta vovvar. Eftersom jag och D var hungriga kom min styvpappa på den briljanta iden att steka pannkakor, sisådär halv 12 på kvällen haha. Gott var det i alla fall!
Sedan blev det slappande vid tvn.
Idag gick jag verkligen inte upp tidigt, men man måste ju njuta av möjligheten att sova ut såhär i slutet av lovet! Sedan har jag inte fått mycket vettigt om, snart är det dags att byta om och fixa till mig lite eftersom vi ska ha massa gäster här idag. Det ska lagas mat och ätas, något kinesiskt om jag förstått saken rätt. Vi är ju redan 6 personer och 3 hundar, idag kommer det ytterligare 10 pers eller nått sånt, vet inte om det kommer någon mer hund.
Jag har i alla fall en glad nyhet, kamerasladden är återfunnen! Så idag eller imorgon kommer nog ett bildspel!
Får se om det slängs ett öga på melodifestivalen ikväll.
Ne nu har jag inget mer att berätta, kram på er.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jippie - du har hittat sladden :D

Anonym sa...

haha yeey:D:D

niffin sa...

*väntar spänt på bildspel* :D