söndag, februari 03, 2008

Söndag kväll

Inte pluggade jag speciellt mycket i torsdags, var som fastgjuten i soffan med trötta muskler haha. Tyckte faktiskt att franska lektionen i fredags var lite rolig för en gångs skull, vi håller på med café och restaurang och sånt nu och det känns så användbart!
Men sen hade jag tyvärr huvudvärk och efter att käkat lite lunch så sov jag en stund, eller ja nåra timmar.....men huvudvärken försvann i alla fall!
Sen åkte jag och pappa till farfar där kusinen samt min faster&hennes man var. Vi fikade och kollade på På Spåret. Efter det gick jag och pappa på bio och såg My DNA says I love you, en kinesisk film som visades eftersom det var göteborgs filmfestival :) Den var rätt bra.
Lördagen tar vi när jag hittat min överföringssladd till kameran ;)
Idag har jag bara slappat, thaimat och One Tree hill, kan det bli bättre ;)
Imånn ska jag på min mormors begravning och sedan ska jag dansa.
Nu är det snart lov, det ska bli så skönt!

KRAM!

Inga kommentarer: