torsdag, februari 28, 2008

Jag är en tjuv

Snodde denna av Petra för att bota bloggtorkan :)

1. Vädret utanför mitt fönster: Typ på väg att bli mörkt, mulet typ.
2. Lyssnar på just nu: Reklamen...
3. I går gick jag och lade mig: Typ 3 på natten
4. I dag vaknade jag: Vid 10
5. Jag har på mig: Pjamas byxor och en grå v-ringad t-shirt
6. Senaste person som ringde mig: Mamma på vanliga telefonen, Ylva på mobilen
7. Senaste person som jag ringde upp: Ylva
8. Senaste person som skickade sms till mig: Emelie
9. Senaste person som jag skickade sms till: Ylva
10. Senaste vän jag addade på Facebook: Ska jag komma ihåg det?
11. Som addade dig: Hmm...typ Hedda kanske.
12. Senaste person som mejlade mig: Carita
13. Sista sajt som jag kollade på: Hotmail
14. Ska göra idag: Förhoppningsvis köpa lite böcker och sen ha en skön tv kväll
15. Bra eller dålig dag idag? Mellan

Inga kommentarer: