tisdag, februari 12, 2008

Turkosa drömmar

Idag har varit en rätt slapp dag, men ändå händelserik.
Har varit och köpt färg till badrummet plus lite redskap som behövs för att måla. Turkos blev det, en ganska ljus nyans men det blir nog lite mörkare när den kommer upp. Torsdag eftermiddag är planerad målardag.
Köpte även ett cd fodral, sånt där stort där en massa skivor ryms, smart!
Sedan har jag pillat med de nya garderoberna, det börjar arta sig!
E kom över en stund så vi satt och tjötade om ditten och datten, trevligt.
Idag fyller min bästa killkompis K 18år, känns mysko. Har liksom känt honom sen jag var 5!
Det är över 10år, snart 12! Känns konstigt att mina kompisar börjar fylla 18 och att jag fyller i år. Pappa sa ja då börjar jag bli gammal då hehe. Det känns lite konstigt att min pappa är 60 när man tänker på det, när man hör talas om/ser/träffar andra som är 60. Men min pappa känns liksom inte som 60, han är så modern hehe. Plus att han ser ut och vara 50, skulle kanske kunna passera som 45! Han har inget grått hår och tränar ju flera gånger i veckan och brukar ha typ jeans och t-shirt eller kortärmad skjorta. Tycker han ser rätt ung ut, hoppas jag fick hans gener haha! Och andra sidan har min mamma fin hy, inte så mycket rynkor och sånt.
Jag och E diskuterade iaf. det här med att fylla 18, vi är båda födda sent på året. Ingen av oss ville fylla. Jag ser framemot körkortet och krogen men vill inte att mina föräldrar liksom ska kunna säga du är 18 det här får du betala/fixa själv. Men det är ju ett tag kvar! Läskigt att bli vuxen liksom.....

Jag måste gå och sortera bland bilder och scraaping material för imånn ska jag och F scraapa så måste reda ut den röran lite. Är så glad att scraaping blir mer och mer vanligt i Sverige! Såg att Clas Ohlson sålde lite grejjer och fler och fler vet ju vad det är! Väldigt roligt tycker jag :)
Hoppas att det blir lika vanligt som i USA typ hehe, och att grejjerna blir billigare!

Jaja, som sagt måste jag gå, ville bara ge er en uppdatering först.

Kamerasladden är fortfarande missing, irriterande!

Kram

Inga kommentarer: