fredag, februari 08, 2008

Veckan som gått

Ja i tisdags åkte jag till minneslunden och fotade blommorna, tyvärr var det inte så bra ljus eftersom jag slutade sent pga. den extrainsatta lektionen. Men är roligt att ha bilder på blommorna i alla fall. Sen kom pappa och hämtade mig och så åkte vi och fixade sånadär lappar med olika färgnyanser på, ska ju måla om badrummet. Tror det blir en ljus turkos färg.
Hade tänkt typ hallonrött från början och sen ville jag ha brunt men är rädd för att brunt blir för mörkt/deppigt så nu har jag nog bestämt mig för ljus turkos då det känns fräscht, sen blir det textilier och detaljer i t.ex. brunt för den där mysiga känslan som jag vill ha. Förhoppningsvis blir det bra! I tisdags hade vi förresten tennis på gympan och det var rätt skojj!
I onsdags var jag seg...hade huvudvärk och sov ett tag när jag kom hem. På kvällen var det aerobics som gällde, med F såklart, samt hennes kompis J.
Sedan pluggade jag lite så det blev att spela in LOST, var ju bara ett repris avsnitt typ, men vill se ändå.
Igår gick två av mina kompisar hem för de va sjuka :( I övrigt blev jag skit arg för rektorn nya system för valbara kurser/individuella val, orkar dock inte dra allt nu, kanske en annan dag.
Stannade kvar i skolan för att gå på WS i franska och sen spenderades kvällen mest framför tvn, pluggade en del.
Resten tar vi senare för jag e så himla hungrig!
Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Brunt och turkost är en snygg kombination tycker jag så det blir säkert fint i badrummet.

Anonym sa...

aa å ja tror de blir bättre me turkost på väggarna å bruna detaljer än vice versa