söndag, februari 10, 2008

Finito!

Vid kvart över 11 skickade jag in naturkunskapen, duktigt! Hann ju knappt bli stressad haha, tyckte dock som vanligt att sidbegränsningen var för låg. Fick bara skriva 2 sidor, jaja, jag skrev lite mer, men inte så mycket mer ändå.

Funderar på att kolla lite på amerikanska grammys sen, hade tänkt spela in men nu sov jag så länge idag så jag kommer nog vara pigg. Ville inte vrida dygnet för mycket, men får försöka gå upp hyfsat imånn i alla fall. Imånn ska jag försöka ta tag i garderoberna samt mitt rum, och förmodligen köpa färg till badrummet.

Har insett att jag antagligen har jäkligt dålig ekonomi för tillfället...och jag som ville beställa lite kläder från nätet! Har ca 600kr på maestrokortet, men tror att jag kommer bli skyldig pappa några hundra, får nog skjuta fram den avbetalningen dock. Och innan jag åkte till usa hade jag jättebra ekonomi, spenderade uppenbarligen lite för mycket over there.
De 600 spänn jag har ska gå till tårtbuffé, kanske någon mer fika samt träningskläder.
Får ju pengar i slutet av månaden när studiebidraget kommer och det är ju ändå redan den 10e, får hoppas att det finns bra internetfynd då med!

Nu ska jag gå och rota bland lite kvitton och hoppas på att jag kan hitta något pappa är skyldig mig pengar för som jag glömt!

Inga kommentarer: