måndag, februari 04, 2008

Heavy on my heart

Idag var jag på begravning för min mormor, det var väldigt fint.
Har även pratat med C i typ två timmar, slutade med att vi båda grät, men gud så skönt det var att prata om allt som snurrar i huvudet just nu, kändes som om jag skulle sprängas innan.
Jag orkar inte skriva ner allt jag kännr just nu, det mesta är inget jag vill ska vara offentligt heller. Har väl nyss tagit in allt, med att min mormor verkligen är borta och så.
Skulle verkligen vilja ha lov NU, åtminstone vara hemma imånn.
Har tre lektioner imånn, inte så farligt, en av dem är extrainsatt. Funderar på att åka till minneslunden och titta på blommorna en sväng imånn efter skolan. Sen på onsdag måste man väl ta tag i plugandet, kolla efter vad jag har och göra osv. Längtar något oerhört till lovet, ta tag i en del projekt här hemma och göra lite roliga saker =)
Jaja, har ätit en jättesen middag men måste försöka sova nu. Har sovmorgon imånn men måste gå hemifrån vid kvart i 9, vilket betyder upp vid 8.
Kram på er!

4 kommentarer:

niffin sa...

Oj, förstår att det är mycket känslor.
:( *kramar*
(Hände det plötsligt med din mormor?)

Anonym sa...

på ett sätt men samtidgt inte

Stookiglia sa...

Usch vad hemskt :(
Jag beklagar.

Anonym sa...

tack :/