tisdag, februari 12, 2008

Fikamys

Hallå! Idag var jag i stan och fikade med C, jättekanelbulle och varmchoklad = hög mysnivå.
Vi pratade om ditten och datten, självklart en del om USA där våran relationen började.
Direkt när vi bestämde att vi skulle ses så tänkte jag på värme, sol och sommar. Vi har alltid träffats när det varit varmt, antingen i USA eller under sommaren i Sverige. Sen slog det mig att nu skulle det vara kallt och "vinter", gud vad jag längtar till sommaren! I alla fall så blev det rätt fint väder, sol och inte så kallt. Hade regnjackan istället för vinterkappan, skönt! Man skulle nästan behövt solglasögon ;) Men på hemvägen var ju solen borta och då var det förstås lite kallt. Kvällen har spenderats med att snacka med mamma i telefon och sedan snacka med pappa om lite grejjer som tynger mig, men också grejjer som glädjer mig. Har även ägnat mig åt lite data rensning, det behövs! Är mycket att göra nu under lovet i "fixa väg" - mitt rum, garderoberna, datan, badrummet..... Imånn ska jag försöka göra mestadels av det plugg jag behöver göra under lovet. Till helgen sticker jag nog till mamma för något "matlagningsjippo", spännande hehe.

Kram&Godnatt!

Inga kommentarer: