tisdag, februari 19, 2008

Skolan

Sitter i skolan nu, ska på matte WS strax, har ca en timme på mig att lära mig typ allt som vi har prov på, får göra så många tal jag bara hinner. Är inte så nervös inför kören som börjar idag, men lite, blir väl mer och mer. Men det ska nog gå bra! Hoppas verkligen att vi slutar lite tidigare så jag hinner med den sista snabbussen hem, annars kommer jag hem halv 8 :/
Blir nog mysigt med F som sover över i alla fall. Imånn är det alltså prov och redovisning, måste göra stödorden inför redovisningen ikväll, får inte glömma det! Får väl försöka snabb plugga lite på bussen imånn inför matteprovet. Om det går skit på detta så får man ta igen det på nationella så det är inte hela världen är ett pytteprov faktiskt. Nu ska jag dra, lämnar datan i skolan för jag orkar inte släppa den och lär inte ha så mycket användning för den ikväll.
Hörs ikväll eller imånn!

Ciao!

Inga kommentarer: