torsdag, februari 14, 2008

Turkos verklighet

Hallå!
Gårdagen var rolig, jag och F scrappade i några timmar och konstaterade att det är ju en tidskrävande hobby! Vi gjorde även ugnspannkaka, gott!
Sedan slappade vi framför tvn innan vi drog och tränade aerobics, skojj!
Sen såg jag och pappa LOST, och man känner säg ju helt lost alltså, haha. Den serien har verkligen spårat ur.
Sedan somnade jag i princip, skulle bara vila lite hehe.
Vaknade vid 5, men somnade ju om efter ett tag, kunde inte direkt gå upp så tidigt ju. Sen sov jag rätt länge, med mardrömmar och grejjer..... Så nu känner jag mig snuvad på en sen kväll eller möjligtvis en förmiddag (men jag är ju nattmänniska). Detta kommer förmodligen leda till att jag stannar uppe rätt sent idag för att ta igen, kanske inte det bästa men men.
Har iaf. gjort lite nytta idag, fixat lite i de nya garderoberna, samt tömt badrumsskåpet. Och sen målade jag och pappa om badrummet! Behövs nog målas lite till på en del ställen, men ser rätt bra ut! Lite mörkare/starkare än jag föreställt mig, men är nöjd!
Efter det har jag bara slappat och käkat lite.
Nu ska jag fortsätta reafynda på panduros webshop rea!

Kram! (Kamerasladden still missing)

3 kommentarer:

niffin sa...

Förbaskade sladd då!! *skakar näve*

Anonym sa...

Vad härligt med lite ny färg!
Hoppas du hittar sladden, annars får du skaffa en ny. Vi vill ju se dina bilder :)

Anonym sa...

niffs; den är återfunnen!
aradil; aa de e väldigt härligt =)
sladden e hittad! roligt att du vill se dem :)