lördag, mars 01, 2008

Maybe on thursday

Kommer inte direkt ihåg vad jag gjorde på torsdagen, inget speciellt antar jag. På fredagen tog jag det mest lugnt också, kollade på tv och käkade taco paj. På lördagen när jag vaknade kände jag att förkylningen som jag bärt på brutit ut, antar i alla fall att det var den. Mådde mest illa typ sur i magen pga. halsen under lördagen. Tog det lugnt och kollade på melodifestivalen.
På söndagen mådde jag riktigt dåligt och fick ställa in mitt&min brors lilla födelsedagsfirande, får bli en annan gång. Fortsatte må dåligt på måndagen, även om jag kände mig lite bättre på kvällen, men sen mådde jag uselt på tisdagen igen. På onsdagen frisknade jag till och jag gick tillbaka till skolan på torsdagen. Hade bara en föreläsning på torsdagen, på en halvtimme hehe.
Men kul att träffa mina vänner igen :) Åkte till bokrean på kvällen och sen lagade jag mat, gjorde en sats med köttfärssås och med rotfruktsröra med köttfärs.
Over, and out.

Inga kommentarer: