söndag, mars 16, 2008

Fel låt vann

Jag är irriterad, lägg ner juryn nu! Varför ska några få personer ha mer att säga till om än någon annan? Den svenska folket gillar ska vinna! Helst hade jag sett Rongedal eller BWO som vinnaren, men efter dem så var det Sanna. Jag tror de skulle gå bättre för Sanna i Eurovision än vad det kommer få gör Charlotte, hennes låt är okej men lite tråkig, jag har den i min mp3 och tröttnade verkligen jättefort på den. Nä, jag kommer nog vara sur några dagar. Både jag och mamma trodde att Sanna vunnit innan dem räknade ihop poängen, svin irriterande.
Hoppas de här med jurygrupperna ses över nu. Dessutom tycker jag att en regel borde införas, har man vunnit en gång får man inte vara med mer. Tänk vad mycket det säkert hade betytt för Sanna om hon vann!

Inga kommentarer: