torsdag, mars 20, 2008

Sista tillbaka blicken

På morgonen på måndagen hade det snöat, lite förvånad men tyckte det var skönt och mysigt med lite riktig vinter. Dans som vanligt, testade ett nytt fik innan och dem hade goda, prisvärda mackor. Dansen gick la sådär haha. Efter dansen fick jag skjuts hem av pappa, sen var det dusch och efter det Anna Pihl, sedan CSI och sedan hundra höjdare. Har börjat gilla CSI igen efter att ha tröttnat, dock inte New York. (Lite lustigt att det just nu börjar ett CSI avsnitt på tvn som e på). På tisdagen var det skola och sedan kör, vi hoppade solo låtarna eftersom tiden rann iväg hehe. Vi ska sjunga Can't buy me love på soarén, älskar den låten! Ska även sjunga midsommardansen och sommarmarsch, de låtarna var nya för mig men bra de också.
På onsdagen var det skola och sedan åkte jag hem, fick reda på efter att jag kommit hem att basgruppen idag var inställd så mitt lov började igår, skönt. Men känns lite konstigt, det blev så plöstsligt och ja vet inte, den där riktiga nu är det lov känslan har inte kommit. Kanske beror på att jag har mycket plugg att göra, plus att jag är bortrest veckan efter påsklovet så kommer inte vara i skolan, träffa kompisarna och sånt på ett tag nu. Får typ lika långt lov som jullovet vanligtvis är haha. Tränade aerobics på kvällen, dock "ensam" eftersom varken F eller J tränade. Sen var det LOST, ett avsnitt i veckan är för lite!
Idag har jag som sagt varit ledig, inte pluggat ett dugg utan bara slappat, mest suttit vid datorn.
Ska väl försöka läsa lite i min bok sen, så det känns som jag gjort något nyttigt (vi läser bok i svenska just nu). Men det var nog bra att jag slappade idag, samla krafter inför lovet haha, har skit mycket att göra, men det får bli ett separat inlägg.

Over and out.

2 kommentarer:

niffin sa...

Vad är det för bok du läser? *nyfiken förstås* ;)

Anonym sa...

veronika bestämmer sig för att dö, men den e utläst nu