torsdag, mars 20, 2008

Fortsättning på tillbakablick

Lördagen den 8 mars har ni sett i bilder, den fylldes av aerobics, bokhyllefixande, melodifestival.....

Den 9 mars var det födeledagsfirande för mej och brorsan som gällde, lax och sedan tårta. Mycket trevligt, fick örhängen, mysteriet på greveholm på dvd, choklad och en liten söt väska.

Brorsan skulle få ramar med foton i av mig, glömde dock beställa fotona haha, men han fick ramarna och ett kort med förklaring och löfte om bilder i framtiden :)

På måndagen var det dans som gällde och ni har ju sett den dagen som EFIT dag så behöver nog inte skriva så mycket mer.

På tisdagen var det skola, försov mig och missade svenskan. På gympan var det beeptest, gick la helt okej. Sedan var det prov i samhällsekonomi och det gick nog rätt bra. Efter det var det kör, tema textlöst på solo låtarna, sjöng Don't leave home (Dido). Hade inte hunnit sjunga igenom riktigt, kunde inte riktigt ta tonerna i refrängen och jag visste ju inte det, borde börjat lägre på versen men men, gick ju okej ändå.

På onsdagen var det naturkunskapsprov, tror de gick bra. På kvällen var det som vanligt aerobics. På torsdagen hade jag utvecklingssamtal och det gick bra och fort, efteråt köpte jag och pappa semlor, unnade mig min efter träningen på kvällen. Gymmade med F&J, pappa jobbade i receptionen så jag stannade kvar på F&S tills han skulle åka hem.

Inga kommentarer: