söndag, mars 09, 2008

Pluggreflektioner

  • Söndagkväll, deadline novellanalys
  • Måndag morgon, muntlig redovisning om en organisation (SNF)
  • Måndag eftermiddag, matteprov
  • Måndag eftermiddag, engelskaprov
  • Tisdag eftermiddag, samhällsekonomiprov
  • Onsdag eftermiddag, naturkunskapsprov

Jag borde egentligen gjort mycket mer plugg idag, har bara gjort ca halva novellanalysen. Imorgon kommer min bror och hans tjej hit vid tre och lite senare kommer även min farfar. Målet är att vara klar med novellanalysen innan dess, men jag är även tårtansvarig och lär ju inte gå upp jättetidigt. Vill helst avsluta matten innan men det kan jag nog bara drömma om. När det gäller engelskan behöver jag bara lägga in lite ord i glosprogrammet och öva lite på dem, det kan jag göra imånnkväll. När det gäller matten har jag en liten stund i skolan på måndagen och sen är det inget jätteprov, så det ska nog gå bra. Men det lär bli en hel del plugg imånn. Ekonomiprovet känns ju sådär, lär ju inte orka plugga mycket på det på måndag kväll. Har väl en stund i skolan på tisdagen. Ska försöka skriva ihop en sammanfattning ikväll med det jag tycker är svårast, i alla fall börja på en. Men det är ju så tråkigt gah!

Over and out.

2 kommentarer:

Stookiglia sa...

Fy vad mycket skolarbete! Jag blir trött av att bara titta på listan.

Anonym sa...

haha ja med!