torsdag, mars 20, 2008

Ytterligare fortsättning

Senaste helgen åkte jag till mamma, pluspappan hämtade upp mig precis när jag satt och målade naglarna haha, snygg tajming.

Vi käkade tortellini till middag och sen kollade jag och mamma på death at a funeral, den va rolig :) På lördagen sov jag länge och på kvällen var det melodifestivalen som gällde, har ju redan uttryckt mina åsikter om detta i ett tidigare inlägg. Efter det så såg jag och lite andra familjemedlemmar på en film som gick på 4an tror jag, bringing down the house hette den om jag inte minns helt fel, rolig den med.

På söndagen kom min bror och hans tjej på middag, vi åt kalkon, underbart gott.

Till efterrätt blev det glass, brownies (bakade av mig, färdigmix hehe) och grädde.

Det var trevligt och mamma och bror fick sena julklappar/födelsedagspresenter. Bror fick 3 rätt roliga t-shirtar, stod typ "Keep it up champ alcohol is for winners" och "My sister is a top 4 prostitute in all of Kazakstahn". Mamma fick snäckor från usa och hudkräm. Snäckorna har överlevt i resväskan från usa och sedan tappade jag en del av dem när jag gick ner för trappan men de flesta klarade sig som tur var :)

Min brors tjej fick nyss jobb på Lejonet&Björnen så hon hade med sig italiensk choklad med apelsinsmak till mig, wii! Fick skjuts tillbaks till pappa av dem :)

På kvällen blev det agenda som vanligt, hihi.

Inga kommentarer: