torsdag, mars 20, 2008

Inget hål här inte

Tänker skriva en liten tillbakablick eftersom jag varit dålig på att uppdatera, kommer dela upp det så det inte blir alltför långt. Det kanske är tråkigt att läsa, men gör inte det då ;)

Skriver för min egen skull och tycker det är tråkigt om det är "ett hål" när man läser gamla inlägg, vill ju komma ihåg vad jag gjort!

Kommer bildspel sen också :)



Börjar med måndagen den 3 mars, då var det skola och dans som gällde. På tisdagen var det skola och kör, tror detta var första gången jag sjöng solo - något som vi ska göra nästan varje gång, dels för att lära oss våga sjunga inför folk och dels för att då kan vi få lite personlig feedback från körledaren. Jag sjöng No frontiers, en av mina favorit låtar, och det gick bra.

På onsdagen var det skola och aerobics, och såklart LOST. På torsdagen hände nog inget speciellt. På fredagen fikade jag med C, det var mysigt. Vi var på ett franskt fik, där en i personalen är väldigt söt och trevlig hehe. Efter vi fikat så gick vi till 7 eleven och C köpte en croissant till mig hehe. Sen åkte jag hem, lyckades missa att hoppa av vagnen, det var mörkt och jag satt väl och tänkte på annat haha, fick gå tbx en hållplats men hann som tur var bussen ändå.



Mer kommer senare.....

Inga kommentarer: