fredag, december 03, 2010

Dag 3 - Mina föräldrar

Jag har som de flesta andra en mamma och en pappa. Min mamma är strax under 60år och jobbar med ekonomi och sådant på kontor. Min pappa är strax över 60år och är avtalspensionär, det vill säga han får lön men jobbar inte. Lyxigt om du frågar mig.
Min mamma är en jäkligt driftig kvinna om jag får säga det själv, hon skulle aldrig vara beroende av någon man utan här snackar vi måla om, tapetsera om, riva ut dörrar...you name it, hon fixar! Sen fixar hon mer kvinnliga saker som att sy och sånt. Hon kan väldigt mycket bra grejjer faktiskt. Sen är hon bra på att laga brustna hjärtan och komma med kloka råd. När det kommer till shopping är hon min totalt motsats, jag är en riktig snåljåp det är inte min mamma haha. Jag kan nog lära mig en del från henne när det gäller att unna sig själv saker :)
Min pappa är världens bästa, kan inte tänka mig någon bättre. Vi har en superbra relation och är som vänner. Vi har skojj ihop och har en väldigt vuxen relation skulle jag säga. Han har alltid, alltid, alltid ställt upp för mig på alla sätt och vis vilket jag är evigt tacksam för. Han har gjort mig till den jag är idag!
Han är helt enkelt bäst :) 

Inga kommentarer: