torsdag, december 09, 2010

Dag 8 – Mina syskon

Jag har två underbara bröder som även är varandras raka motsatser, vilket är lite skojj.
Fredric är den som bryr sig mer om status, yta och sådant men som har ett stort hjärta av guld.
Fredric har alltid ställt upp för mig och för mig symboliserar han trygghet. Vi har dock inte så många gemensamma intressen och är på många sätt väldigt olika.
Anton hade dreads i typ tio år och är den konstnärliga typen som är vegetarian och samhällsintresserad.
Vi har mycket gemensamt och är på många sätt ganska lika. Vi har också väldigt roligt ihop.
Jag tror att vi båda har influerats mycket av vår pappa. Skulle nog säga att Anton symboliserar en slags gemenskap för mig i brist på bättre ord.
Jag älskar båda mina syskon väldigt högt och är väldigt glad att jag har dem.

Jag tror ni kan lista ut vem som är vem =)
(Och ja dom är båda väldigt långa och jag är jättekort, totalt orättvist att jag fick kortisgenerna!)

Inga kommentarer: