torsdag, december 09, 2010

Dag 9 – Min dag

Ja vad har jag gjort idag då? Jo gick väl upp en stund innan tolv och åt frukost, drack dagens första kopp te och latade mig. Sedan gjorde jag iordning mig lite och åkte sedan in för att göra syntest då jag behöver förnya mitt körkortstillstånd. Det gick bra och jag hade inga fel på synen. Efter detta mötte jag upp Linn och vi julshoppade lite innan vi myste ner oss på ett fik och käkade paj och jag drack dagens andra kopp te. Sedan begav vi oss mot bion och hämtade ut våra biljetter till The Social Network. Vi köpte lite snacks och gjorde oss hemmastadda i biosalongen. Filmen var bra och intressant men jag var kanske lite för trött för den eller så var den inte riktigt en biofilm kanske. Det blev lite segt och mycket tjöt ibland. Men man blir ju nyfiken på vad som är sant och inte. Sedan var det bara att bege sig ut i kylan och åka hem. Brr...fryser fortfarande! Har ätit lite och druckit dagens tredje kopp te, myser i soffan och lär nog somna snart! :)

Inga kommentarer: