torsdag, december 02, 2010

Julkalender!

Hej! Har ni kommit i julstämning än? Jag börjar komma i det, allt vitt på utsidan hjälper till :) Men det är KALLT, brrr! Vill helst inte gå ut...:P Jag tänkte köra en liten julkalender i år, eftersom jag som vanligt är lite seg i starten så får det bli två luckor idag :) Jag har bestämt mig för att köra den där listan som många kör nu där man varje dag ska skriva något utifrån ett tema. Jag har dock kortat ner till 24 dagar från 30 dagar och ändrat lite i ordningen. Hoppas ni kommer gilla denna grej :)

Detta är den listan jag kommer gå efter;
Dag 1 – Om mig
Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Mina föräldrar
Dag 4 – Vad är kärlek?
Dag 5 – Min bästa vän
Dag 6 – Den här veckan
Dag 7 – Min tro
Dag 8 – Mina syskon
Dag 9 – Min dag
Dag 10 – Det här får mig att gråta
Dag 11 – Mina drömmar
Dag 12 – Min första kyss
Dag 13 – Mina rädslor
Dag 14 – Min favoritfödelsedag
Dag 15 – Den här månaden
Dag 16 – Det här upprör mig
Dag 17 – Det här får mig att må bättre
Dag 18 – Ett ögonblick

Dag 19 – Mitt favoritminne
Dag 20 – Min favoritplats
Dag 21 – Det här saknar jag
Dag 22 – Mina ambitioner
Dag 23 – Det här hade jag på mig idag

Dag 24 – En första

Hohohoho! :)

Inga kommentarer: