onsdag, december 15, 2010

Dag 14 – Min favoritfödelsedag

Jag har haft många fina födelsedagar så det är svårt att välja. Jag har lite minnen från när jag var mindre, med paket på sängen på morgonen och släktkalas med tårta. Sen minns jag min 15årsdag väldigt positivt då vi hade hyrt en lokal och hade massa släkt och så där, vi hade jättegod mat och sen glasstårtor från lejonen&björnen, mums! Vi hade även fyrverkerier, verkligen jättelyckat. Även min 18årsdag är jag väldigt nöjd med, dagen innan min födelsedag kom några vänner hit på lite tacos och sedan var det dags för min första utgång, jätteskojj! Dagen efter var alltså min 18årsdag och då blev det middag och VIP-bio med familjen, jättetrevligt och mysigt! I januari var det dags för släktkalas med god mat och fyrverkerier, mycket trevligt och roligt :) För alla mina vänner hade jag ett barnkalas, superkul med lekar och 90-tals tema på kläderna och så klart tårta med massa godis på! Givetvis hade vi även fiskedamm! :) En annan födelsedag som jag måste nämna är min 17årsdag som jag firade i USA. Vi var ute och åt dagen innan och då hade det ju faktiskt blivit min födelsedag i Sverige som ligger före tidsmässigt. Plötsligt kommer servitrisen med en skål glass och hela restaurangen får hurra för mig, blev helt chokad och sååå glad! :)

Inga kommentarer: