fredag, oktober 24, 2008

It's a hard work work

Hallu! Dålig uppdatering från min sida för att jag varit sjuk :( Vaknade upp med ont i halsen i onsdags morse. Så både i onsdags och torsdags har jag mest sovit. Feber, ont i halsen, ont i kroppen...inget kul! Idag mår jag lite bättre, det har dock inte släppt i halsen för att övergå till rinnande näsa och det är jag lite förvånad över. Vet inte om det är förkylning eller influensa jag har, hoppas typ att det är influensa för då blir jag väl typ immun mot det resten av året eller?
Hoppas i alla fall att jag mår ännu bättre imånn och att det inte rinner för mycket från näsan då och att halsontet är borta. Ska ju på fest imånn! Den vill jag ju verkligen kunna gå på.
Har i alla fall orkat med att skicka in samhällsrapporten i tid men den hade nog blivit bättre om jag skrivit den som frisk hehe. Var i alla fall hos kuratorn igår och det gick bra. Har även fått nytt pencillin som funkar sådär, hoppas verkligen att det börjar hjälpa snart! Har i alla fall en rolig grej att berätta, på kören har vi börjat med att sjunga julsånger! Eller bara en so far men det är jätte mysigt :) Värsta stämningen!

Nu ska jag äta, tvätta, packa (ska sova en natt hos mamma) och sen duscha. Så vi sju drar jag till mamma och stannar där tills imånn kväll då det blir fest och sen tbx till pappa!
Imånn är tanken att jag ska slinga håret, spännande!

Ha en skön helg!

Inga kommentarer: