tisdag, oktober 14, 2008

Snacka om att vrida dygnet

Hej, i natt sov jag inte mycket så idag har jag varit helt slut, har liksom tyckt att det varit jobbigt att sitta och läsa, då är man trött! En bra grej var att det var god mat i skolan idag, jättegott faktiskt. Kycklingfilé med god sås och typ stekt potatis, mer sånt tack! Mot eftermiddagen till så fick jag huvudvärk, inte förvånande. Hade ett bra möte med kuratorn, hon är så bra. Hon håller på och fixa läkare till mig också! Jippie! Ska dit igen på fredag :) Sen var det att åka hem som gällde. Ställde in klocka och tv timer så att jag skulle kunna sova en stund men tror ni att jag somnade? Nej! Så jag gjorde om samma procedur och då somnade jag men då hade jag väl gjort fel när jag ställde in tvn eller nått för den gick aldrig på, jag tror klockan ringde men jag stängde väl bara av den. Så nu har jag sovit större delen av kvällen typ, smart, verkligen jätte smart.
Tror ni att jag kan sova nu? Nej!

Börjar kvart över elva imånn så det är väl tur i alla fall. Har två lektioner imånn, franska och basgrupp. Har franska läxa som jag inte orkar göra nu, är inte trött men inte direkt fylld av energi heller ska nog lägga mig och läsa strax. Franska läxan får jag väl panik göra imånn.
Eller jag borde nog gå och kolla vad vi hade, kanske var jätte mycket och då kan det ju bli lite problematiskt om jag inte gör något nu. Funderar även på att gå in och kolla på livet i fagervik på webtv hehe.

Denna veckan blir det rätt mycket plugg, men till helgen har jag i alla fall en familjemiddag inplanerad på söndagen :)

Natti!

Inga kommentarer: