måndag, oktober 06, 2008

Trött och less

Fyfan säger jag bara, är så trött. Det är så mycket i skolan nu. Får typ panik. Måste göra franska läxan strax, minns inte riktigt vad vi hade säkert text + ord + uppgifter hoppas det inte är allt för mycket bara. Sen har jag svenska prov imånn men jag vet ändå inte riktigt vad jag ska plugga på till det så jag skiter nog i att plugga inför det. Sen kör som jag måste öva in text och låt till, ska sjunga Cecilia Lind tänkte jag. Vi var tvugna att ta en Cornelis låt nämligen.
Resten av veckan har jag engelska uppsats, naturkunskaps uppsats som jag behöver läsa massa sidor i boken för att förbreda mig inför, glosor i engelska, troligen en till franska läxa tills fredag, matte att ta igen, samhällskunskap som jag verkligen måste börja med och förhör i historia.
Hoppas jag inte glömt nått haha.

Förresten yogan igår var trevlig, kändes bra. Ska försöka gå så mycket som möjligt på det :)

Stressade jätte mycket med fotohäftena men hann klart, wihoo! Tyckte dem blev bra också, bara nått stavfel typ.

Nej, franska var det. Kram!

2 kommentarer:

Cornflower sa...

Kitas gymnasium?

Cornflower sa...

nä.. bara det är du har skrivit att du går på en friskola i gbg å ja gick på Kitas.. så ja tänkte om du me gick där.. that's all!

/Christina