fredag, oktober 10, 2008

Dunzo

Hej, mår verkligen inget bra. Mitt liv blir bara värre och värre, det suger. Jag orkar inte.
Igår var urkass för min kurator ställde in vår tid och sen fick jag reda på massa jobbiga grejjer så kvällen var katastorfal. Idag har jag mest sovit, fällt några tårar och pluggat.
Jag är så trött på människor som gör slut, kämpa lite för kärleken för i helvete. Jag är så trött på att alltid drabbas för att människor gör slut. I princip allt som varit bra i mitt liv har jag förlorat, alla som stått mej nära har försvunnit. När är det min tur att få behålla det som är bra i mitt liv.
Har sån jävla lust att bara ta ut pengar från konton, köpa mig en flygbiljett och skita i att ta ledigt ifrån skolan och bara dra. Hejdå Sverige, Hej USA!

1 kommentar:

niffin sa...

Pour toi: http://www.millan.net/minimations/smileys/hugsmile1.gif

Kopiera! ;)