onsdag, oktober 15, 2008

Gelé

Hej! Idag kan jag berätta att jag och Y har lyckats skaffa biljetter till premiären av nya Bond filmen! Vi ska gå vid midnatt samma dag som vi kommer hem från köpenhamn haha. Fick kassa platser för biljetterna gick åt som smör i solsken typ. Men roligt ändå! Få se filmen innan de flesta andra, mysa på bio mitt i natta och vara där när bara denna filmen visas, lär ju vara go stämning!

Sen kan jag även meddela att höstens första gymbesök är avklarat. Mina ben är som gelé och jag är orolig över att ha fått en bristning eller något i det ena låret, men men det ger väl sig. Men det var sååå skööönt att träna igen! Fick verkligen energi av det och det var skönt att svettas och umgås med F. Sen bastade vi också, så sköööönt. Kommer nog inte vara så skönt imånn bara hehe.

Imånn har jag svenska prov så jag måste gå och plugga till det nu. Ska åka till skolan strax innan elva så jag hinner äta lunch innan mitt ph-samtal. Ska försöka gå upp tidigt, typ vid åtta så jag hinner plugga innan jag åker! Sen har jag 2½ timme på mig efter ph samtalet så det är nog hyfsat lugnt =)

Sen imånn efter skolan blir det en hel del matte inför provet som är på fredag. Och sen blir det massa franska också för jag har stegredovisning på fredag och den är muntlig! Nervöst!

På lördag är det plugga samhälle som gäller. Måste verkligen komma igång och börja skriva. Ska verkligen försöka gå på en massa samhälls ws nästa vecka! Sen har jag naturkunskaps prov också nästa vecka så den måste jag också plugga till. Hoppas vi inte får en massa franska eller något annat ämne för jag pallar inte det nästa vecka! Jag vill ha JULLOV NU! För höstlovet måste jag antagligen plugga lite på, känns det som nu i alla fall. Ska nämligen läsa en bok i engelskan och sen kommer vi ha samhälls grejjer. Men kommer ju ha rätt fullt upp, köpenhamn måndag - torsdag, bond torsdag kväll och sen födelsedagsfirande hos L fre-lör. Så hinner väl inte plugga direkt.

Ska på teater också på lördag, wii! Sedan är det familjemiddag på söndag :)

Nu ska jag förflytta mig och börja med svenskan!

Kram!

Inga kommentarer: