måndag, oktober 20, 2008

Meningslös måndag

Hej! Vad jag inte tycker om måndagar, trött, trött, trött! Det enda positiva är att man blir övertrött vilket resulterar i att man flummar runt hehe. Idag har vi lyckats planera våran paketkalender, eller som jag säger "paletkalendern", hehe. I alla fall jag orkar inte göra något vettigt, fast jag verkligen måste det. Så nu roar jag mig med att konventera youtube låter så dem hamnar på min mp3 :) Jättebra grejj det där! Borde kanske planera lite i alla fall, men nu börjar min naturkunskaps lektion snart. Ska skriva en franska dialog så snart som möjligt så kanske orkar jag göra det sen, inte så svårt när man har boken liksom hehe. Ska försöka att inte somna, får ha det som mål i alla fall. Ta en varm dusch med tända ljus och plugga franska, planera, äta, kolla tv...så får min eftermiddag/kväll se ut, ska försöka med det i alla fall.
Puss på er!

Kalle kalle kalle på spången...

Inga kommentarer: