onsdag, oktober 08, 2008

The Hills

Nu ska jag belöna mig själv med The Hills för jag har varit så duktigt, inte konstigt att jag somnade förut om man tänker på det. Detta har jag gjort idag;
  • Pluggat historia och gjort läxförhöret.
  • Blivit klar med engelska uppgiften samt övat engelsk grammatik.
  • Förbrett mig för utvecklingsamtalet och haft det.
  • Jobbat med naturkunskapen.
  • Jobbat lite med samhällskunskapen.
  • Sorterat upp alla mappar med word dokument på laptopen.
  • Övningskört.
  • Varit på bibblan och bokia.
  • Skrivit ett långt blogg inlägg.....

+ lite annat, lektioner och sånt!

1 kommentar:

Cornflower sa...

jesus va organiserad du e.. önska ja me va d :(

Kitas va lite för sportigt för me med.. ja tillhörde en av dom som INTE spelade nån sport.. hehe
Vet inte hur det är nu, om det kanske är mer sportinriktat nu..

Love Love The Hills;)