söndag, oktober 19, 2008

Trötter

Fy fan va trött jag varit i helgen, inte sovit så mycket på lääänge. Skulle pluggat men tiden sov jag bort. Sen har jag inte mått så bra heller så det synkade mig en del. Men igår var det i alla fall teater som gällde, mycket roligt :) Såg kuta&kör (tror jag den hette) och det var bra skådespelare och väldigt underhållande. Idag har det varit lite familjemiddag så jag bakade en chokladtårta som blev väldigt god, det var ett nytt recept jag testade. Sen åt vi oxfilé och potatisgratäng också så det var tipp topp. Jätte trevligt :) Sen har jag bara slappat och är skit trött nu. Kanske är helgens rödvinsintag som spökar haha.

Eftersom mitt pluggschema sprack så kommer denna veckan bli supertuff, men men that's life.
Är framförallt samhäll och naturkunskap som jag har mycket i nu. Men det löser sig.

Funderar allvarligt på att typ gå och lägga mig nu innan jag typ vaknar till liv. Frågan är om jag kan somna, men kan ju testa i alla fall.

Kram!

Inga kommentarer: