onsdag, oktober 08, 2008

We all just wanna be big rock stars

Hallu! Jag insåg nyss att jag e ledig imånn, hur gött som helst. Behöver verkligen det känner jag. Få sitta i fred och plugga samt ta det lugnt på morgonen för morgonarna har varit stressiga de senaste dagarna samt att jag varit jätte trött på dem också. Ska till kuratorn imånn och det ska bli så skönt, det är det som håller mig uppe just nu.

Idag har jag haft utvecklingsamtal och det gick väl bra. Vi diskuterade schemat en del, kommer kanske bli ytterligare förändringar och till våren kanske de blir stora förändringar. Hoppas det blir bra tillslut i alla fall!

Sen hade jag läxförhör i historia, tror de gick bra :) Har faktiskt varit väldigt effektiv i skolan idag och är klar med engelskan och har jobbat med historia och sen naturkunskap och sedan lite samhälle.

Har även övningskört idag, de gick sådär. Var ganska mycket trafik och hamnade i lite trixiga situationer, men det gick rätt bra ändå. Sen skulle vi öva start i backe men det var några skumma typer där så jag blev skitskrajj så vi hann inte öva så mycket. Misstänker att dem höll på med droger, dem stirrade, såg konstiga ut och den ena liksom strök runt bilen och jag körde ju nästan på honom liksom.

Sen åkte vi till bibblan och lånade balkan böcker, 1 skönlitterär och ett gäng fackböcker.
Köpte en skönlitterär också, Blackout av Johanne Hildebrandt. Ska läsa de två skönlitterära de kommande dagarna så att jag får en övergripande blick och förståelse för kriget. Blir lättare att sätta sig in fakta om man har en bild av situationen. Så hoppas dem är bra, men det tror jag :)

Under kvällen har jag typ sovit haha, ne men sov nog 2 timmar typ. Sen snackade jag med bror min och vi bestämde att vi ska ses lördag kväll, laga mat och se på film och sånt :) Sen blev det självklart Efterlyst hihi.

Förresten, vill ni att jag ska skriva om Sardinien? Det är ju ett tag sen jag var där men har ju lovat att skriva om det. Men orkar inte skriva om ingen vill läsa hehe :)

Kram!

1 kommentar:

niffin sa...

Jag läser gärna! :P