fredag, oktober 17, 2008

Plugg, plugg, plugg

Hej! Dagen har bestått av svenska prov som jag tror gick bra, ph-samtal som var ovanligt givande och lunch och lite plugg i skolan. Sen hem och plugga typ hehe. Har pluggat matte och svenska samt letat recept till söndagens familjemiddag. Jag står som vanligt för efterrätten, har dock inte hittat nått klockrent än men det löser sig nog. Nu ska jag göra mig redo för sängen och plugga lite matte, inte räkna men sammanfatta lite grejjer. Har lite kvar att räkna men förhoppningsvis hinner jag det imånn. Ska till min kurator på morgonen och sen är jag i skolan antingen vid kvart över tio eller vid halv elva beroende på vilken buss jag hinner. På bussen + fram till kvart över elva ska jag förbreda mig inför den muntliga stegredovisningen i franska.
Sen blir det nog lunch och sen matteplugg fram till två. Har lovat en kompis som går media och ställa upp som modell imånn, får se om det blir av. Hon ville typ att jag skulle ha lite moderiktiga kläder men det har ju inte jag haha, men får väl ta jeans istället för baggy linne byxor och kanske mascara hehe. Räknar i alla fall med att ha minst 1 timme till matte efter lunch och hoppas att det räcker! Hoppas på G på matteprovt, VG vore toppen men känns inte så jätte säkert att jag får. Efter skolan imånn vägrar jag plugga (förutom att läsa blackout då). Ska däremot tvätta och städa tänkte jag. Sen bara slapp kväll med tv och sånt. Sen lördag plugg + teater!

Nej nu är det verkligen dags att avsluta, sov sött!

Inga kommentarer: