lördag, oktober 11, 2008

That's life

Hej, igår kväll bestod av att baka kladdkaka, ta en dusch, packa, boka yoga pass och sedan åka till mamma. Väl här blev det köttfärslimpa till middag, gott. Sedan slappande framför tvn och youtube. Jag och brorsan sjöng med till singing bee och skrattade år roliga klipp på youtube.
Åt även av den goda, populära kladdkakan. På natten låg jag och brorsan i hans säng och kollade på en ganska bra film, typ en tjej som blev kidnappad fast inte riktigt haha, svårt att förklara.
Sen somnade jag sött. Imorse vaknade jag för att jag var så hungrig, kunde inte somna om så var uppe redan tio hehe. Åt frukost och slappade framför tvn. Sen gjorde jag i ordning mig lite och började läsa Blackout av Johanne Hildebrandt som jag ska läsa som lite reserach inför ett skolarbete, den verkar bra. Sedan kom även två galna hundar hit och hälsade på mig genom att hoppa upp på mig och pussa på mig hehe, de är så söta! Nu har jag nyss ätit lite mellanmål och ska väl strax återgå till boken. Ikväll blir det att dra till storebror för middag och film. Han kommer och hämtar mig vid fem och sen ska vi laga maten ihop.

Hoppas ni får en bra dag!

Inga kommentarer: