fredag, oktober 17, 2008

Fredagstema

Idag står Anna för fredags temmat som är - Om jag vore en kändis...



Så om jag skulle vara en kändis skulle jag helst vara känd för att ha engagerat mig i miljö&rättvisa. Kanske som politiker eller för att jag påverkat politiker. Eller för mina framgångs rika företag med miljötänk och fairtrade produkter. Att bli känd som sångerska (med samhälls engagemang) vore heller inte fel för en sång fågel som jag.

När jag väl var känd skulle jag -

  • Gå på premiärer i vackra kläningar...

  • Gå på lyxrestauranger och njuta av utsökt mat...

  • Göra min röst hörd om saker jag bryr mig om!

  • Köpa mig ett underbart hus!

  • Njuta av spa vistelser...

  • Resa till de mesta fantastiska platser - ur olika perspektiv.

  • Köpa mig ett fint diamant smycke!

  • Ge presenter till mina nära&kära och skänka pengar till välgörenhet!

2 kommentarer:

Anna, Fair and True sa...

Kollar in ett av dina fredagsinlägg! En bra lista! Jag skulle också göra allt det där! :)

Petchie75 sa...

Oj, jag har missat att du varit med på fredagstemat - såg länken på Mariannes blogg! Hoppas att du fortsätter ;-) Visst önskar man att alla kändisar använde sitt kändiskap till något bra, ge till välgörenhet etc.