tisdag, november 04, 2008

I'll follow you until you love me

Hej! Jag har mycket att berätta efter höstlovet som gått, både roliga och tråkiga saker. Känner dock inte riktigt att jag vill sitta i skolan och skriva om allt detta så det får bli senare/en annan dag. Kan i alla fall berätta att jag har fullt upp just nu. Idag har jag en kväll för mig själv, är alltså ensam hemma = skönt! Ska försöka få iväg ett paket till USA, packa upp&tvätta, komma igång med fotochallengen på Paws och plugga inför historia förhöret imånn. Sen de kommande dagarna måste jag göra klart min statsskicks analys (deadline fredag) samt läsa ut en engelsk bok jag inte ens påbörjat (The devil wears prada) + se den filmen + jämföra (deadline söndag). Kanske finns det någon mer skolsak jag glömt av men hoppas inte det. Har dock lite grejjer med deadline nästa vecka som jag måste sätta igång med redan denna veckan.

Nu är jag alltså i skolan, väntar på basgrupp och sedan drar jag till kören. Har kommit på att jag föredrar att sitta där och plugga/äta/vänta. Kören börjar fem och förhoppningsvis sjunger vi ungefär samma låtar fortfarande (missade förra veckan) dvs. fattig bonddräng och julen är här. Sen sjunger vi egentligen I won't cry också men vi var nästan klara med den och jag gillar inte den så hoppas att den är lagd på hyllan nu. Har precis valt dagens solo låt, får hoppas att det är rätt tomt där så att jag får en chans att öva innan hehe. Ska sjunga Take me I'm yours (Andra Corr), förhoppningsvis går det bra.

I övrigt längtar jag till jul, tyckte det såg ut som nyhetsmorgon på tv4 hade juldekorerat studion redan, var dock halvt sovande så kan ha sett fel.

Ha det bäst!

Inga kommentarer: