söndag, november 09, 2008

Sex,sex,sex

Hej! Nu har jag passerat 600 inlägg :) Idag gick jag upp rätt sent och sen har dagen spenderats i soffan, har kollat lite tv men framför allt läst. Jobbigt att läsa under tidspress, fast läser ju hellre The Devil Wears Prada som plugg än räknar matte liksom. Eftersom resten av familjen dumpade mig och min styvpappa ikväll har vi käkat potatisgratäng med kött, ätit glass och kollat massa tv, en slapp kväll. Fast jag har ju läst också. Imånn är det läsa klart boken, se filmen och skriva jämförelse som ska in vid midnatt som gäller. Ska även hinna med att övningsköra, yoga och kanske blir det en dusch också. Så ska nog krypa i säng nu. Känns kass att helgen snart är över, ge mig jullov tack! Vill inte ha måndag för det är alltid = supertrötthet. Måste skriva en franska grejj + glosor, ser inte fram emot det. Nästa helg blir det teater och förmodligen lite annat skojj!

Natti natti

3 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt passande rubrik! :D //Johanna

Sparkling sa...

haha ja vet :D

niffin sa...

Får instämma med Johanna. Blicken dras verkligen till bloggposten. ;)

Grattis till sexhundra förresten! :)