söndag, november 30, 2008

Första Advent

Hej! Hoppas ni haft en bra första advent! Jag har gjort julfint här hemma, möblerat om mitt rum, sorterat bland mitt smink (slängde fem mascaror och lite till!), yogat, skrivit julkort till usa (vet inte om de kommer fram i tid men man kan ju alltid hoppas), fixat med bilder och med bloggen, druckit glögg, ätit pepparkakor och kollat lite på tv :) Känns som det varit en lång, ganska händelserik dag faktiskt!

Helgen har också varit händelserik, i fredag var jag och pappa på stadsteatern och såg Park Aveny, den var bra! Kankse lite lång men annars bra. Igår (lördag) åkte jag och Y till Onsala för att fira Emelies födelsedag i efterskott! Vi hade en trevlig eftermiddag&kväll med god mat, massa godis, hey baberiba, singstar och kortspel! När pappa hämtade upp mig hade han en rätt packad kille i typ min ålder med sig som guide haha!

Min kamera är lite mysko för tillfället men ska försöka fixa bilder på adventspyntet så snart som möjligt för jag blev super nöjd med mitt fönster!

I veckan har jag rätt mycket plugg att göra, men om jag följer planeringen kommer det nog gå bra hopas jag! Kanske blir 2 julklappsshoppingar också, vi får se. Helgen är rätt öppen än så länge, men en lugn fredagskväll önskar jag mig hehe, lite martini hemma och en varm dusch typ. Sen blir det väl plugg, städning och förmodligen julbak!

Nu ska jag kolla The Hills och sen sova! God natt!

1 kommentar:

niffin sa...

Låter som du haft en härlig helg! :P

(Vilken julstämning det blev härinne! :)