måndag, december 01, 2008

1 december

Ny vecka, nya tag. Jag tycker verkligen inte om måndagar, är ju alltid svintrött och får ofta huvudvärk. Dagen började i alla fall med svenska och vi gjorde en ganska rolig uppgift där man skulle skriva om en text till nutidssvenska. Sen var det samhälle och jag jobbade på ganska bra med min rapport om slavhandel. Sen var det håltimme och lunch och senare naturkunskap, den lektionen var man som vanligt inte pigg på. Sen var det hem och äta och sova. Sov kanske tre timmar, lite för länge känner jag nu, eller ja det visste jag väl att det var men det är svårt att gå upp när man väl somnat. Har väl inte direkt fått så mycket gjort sen jag kom hem, mest slappat. Men tänkte sätta mig och göra en julklappsbudget nu, blir nog en del julklappshandlande i veckan. Vill gärna försöka få ihop pengar till en massage också, sen ska jag ju leva på dessa pengar till januari tror jag och då inkluderar det förmodligen en utgång vid födelsedagen. Men men, kan alltid låna av pappa om det krisar hoppas jag. Jag har inte så mycket mer att berätta, ha det så bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med dig, måndagar är jobbiga! Det är så segt att ta sig upp! Dissade till och med måndagen förra veckan, just för att det var måndag. Men men, det får man göra ibalnd tycker jag! :) //Johanna