tisdag, december 09, 2008

Lucka nio - Claudia Galli

Claudias blogg är så himla underbar! Man blir så glad av att läsa där, hon sprider en sån livsglädje! Det är oftast väldigt positiva inlägg och det behövs i blogg världen! Dessutom lägger hon upp massa söta bilder på sina hundar! Det är också kul att få veta mer om livet som skådespelerska och höra mer om hennes projekt! Jag följde Skilda Världar när jag var liten så det är roligt att följa en av dem som var med nu! Hon har även tävlingar med roliga priser, just nu kan man vinna te. Just det, hon har ett eget te märke också! Och jag älskar ju te som ni säkert vet! Det är i alla fall en solstråle blogg som ni bör titta in på!

5 kommentarer:

Claudia sa...

Tack för dom fina orden!

Kram!

Stookiglia sa...

Den låter himla söt. Den bloggen får jag definitivt ta och kolla in.
Tack för tipset!

Anonym sa...

haha du kan få ta den om du vill. jag vill inte ha den! :P

Anonym sa...

hej hej kikar in (=

Anonym sa...

"At the existing, a several writers definitely do not.!!!. Dunno why?!.."

--------------------------------------------
my website is
http://ogre-store.com

Also welcome you!