måndag, december 08, 2008

Mondays suck

Hej svejs, jag är så himla trött. Trots att jag ändå somnade rätt tidigt igår för att vara söndag i alla fall. Men det hjälpte inte, helt orkeslös är man ändå. Hem och ta en varm dusch är vad jag vill göra. Kommer bli en kamp att försöka hålla sig vaken men det ska gå! Måste ändå klistra ihop franskan och lite sånt. Sen kanske jag kan somna vid nio, vem vet. Kommer i alla fall in och lägger in min adventskalender senare, eller ja dagens "lucka" hehe :) Har 25 minuter kvar på lektionen nu, får väl försöka göra något vettigt på dem. Sen är det en halvtimmes rast och sen lunch, hungrig är man ju också såklart! Sen är det hål och sen är det naturkunskap, snark. Men har för mig att vi skulle få sluta tidigare idag, göttans!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: