tisdag, december 30, 2008

I'm no angel

Hallu! Försöker vrida tillbaka mitt dygn, hade väldigt svårt att somna igår men kom ändå upp vid två tiden och har hunnit med en hel del idag. Har varit på ansiktsbehandling så att huden är fin inför nyår och 18års firanden. Sen har jag gjort iordning mitt skrivbord så att det nu är typ en pysselhörna, jätte nöjd med det :) Sen har jag laddat upp en massa bilder på extrafilm, gått igenom vilka som ska framkallas och sånt. Ska väl snart dra mig mot sängen och sen blir det nog lite The Hills eller Big Love innan det är dags att nana. Imånn är det nyår och planen är nyårsmiddag med pappa först och sedan någon fest med E och K och sen förmodligen utgång med E. Förresten har vi snö nu, så himla typiskt att den kommer till nyår och inte till jul, har varit så i flera år nu!

Godnatt!

Inga kommentarer: