torsdag, december 18, 2008

I'm diet drama

Hej! Jag har bantat i typ två veckor nu, inte hårdbantat alls, har inte ens varit jobbigt typ. Har i alla fall gått ned en del men idag har ja la sabbat det hehe. Har ätit kärleksmusm (hur god som helst var lite julmarknad för UF företagen i skolan), lite kitkat och ikväll tänkte ja köra lite pepparkakor och juleskum när jag ska slå in lite paket och sånt. Tänker nämligen inte plugga nått resten av dagen eller imånn. Kommer få plugga i helgen och början av nästa vecka istället men jag behöver verkligen en paus nu. Ikväll är det alltså lite julbestyr som ska göras samt städa lite tror jag. Men är supertrött nu men får inte somna! Ska nog lägga mig och slappa en liten stund i alla fall innan jag sätter igång med lite städning. Vi hörs nog senare, med lucka och sånt! Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du behöver ju inte banta tjejen! Dissa och ät massa kärleksmums! :D //Johanna