onsdag, december 17, 2008

It's christmas time in the city

Har börjat inse hur kort tid kvar det är till jul. Har hela tiden tänkt att snart ska jag städa klart det sista på rummet och ta fram det sista pyntet men det har blivit framskjutet hela tiden. Men ska verkligen försöka ta tag i det imånn, damsuga golvet, plocka lite i bokhyllorna och få fram det sista pyntet. Fick dock fint i fönstret tidigt, och har verkligen varit supernöjd med det, väldigt stämningsfullt! Och med en hel del glögg, mysteriet på greveholm och inköp av julklappar samt julbak med julmusik har det väl blivit en del julkänsla ändå! Imånn blir nog ganska fullt upp, har en hel del att plugga, måste duscha, vill ju städa klart och måste försöka få iväg julklappen till niffs (fick av henne idag, ska spara och öppna på julaftonsmorgon tror jag!) samt bränna ut lite grejjer som jag ska ha på fredag när jag och några vänner ska fira jul!
I helgen blir det ännu mer plugg samt förmodligen bio med brorsan och hans tjej på lördag kväll och vinchill med Frida på söndagkväll. Är i alla fall klar med min samhällsrapport nu, alltid nått att vara glad över! Ska bli otroligt skönt när det mesta plugget är över, förhoppningsvis innan julafton! Är inte speciellt trött, lite skumt då jag ändå var uppe rätt tidigt imorse, men får försöka sova nu! Kram!

Inga kommentarer: