torsdag, december 11, 2008

Snart helg

Hej! Kan rapportera att min franska redovisning i tisdags nog gick helt okej, vi skulle tydligen inte läsa innantill men det hade hon inte sagt till oss men det löste sig, vi läste en gång innantill och sen fick vi fixa stödord och läsa en gång med dem. Sen gjorde jag även ett naturprov som jag missat tidigare och det kändes som det gick rätt bra. Sen var det dags för bowling med klassen, jag förlorade i mitt lag men tyckte ändå det gick rätt bra =) Sen var det kör, eller ja först lite plugg där men sen när de andra kom så satte vi i gång med att - PRATA! Haha, lite lata sista gången typ haha. Vi lärde körledaren om datorer bl.a. ;) Men vi sjöng lite också, julsångerna såklart och sen fikade vi också, mysigt.

På onsdagen så var det en liten enegelska redovisning eller typ muntligt förhör/diskussion och det gick bra! Sen var det tupplur för mig hehe och senare samhällskunskap&historia. Efter det drog jag och Y till aerobicsen och svettades. Sen blev det en slapp tv-kväll för mig.

Idag var det elevrådsmöte på förmiddagen, sen lunch och sen lite tråkiga lektioner. Där i mellan hann vi dock med att kolla på lite sköna vänner avsnitt :) (Eller ja typ 1½ avsnitt).
Sen kom pappa och hämtade mig i nya bilen, fin var den! Sen åkte vi till banken för att fixa så att jag får studiebidraget in på mitt konto. Nu ligger jag här och skriver och ska strax dra ner till gymmet för att svettas lite med Frida.

Imånn är det beachvolleyboll turnering så då tar jag "ledigt" :)

1 kommentar:

Anonym sa...

ja eller hur e de:) och sen tända lite ljus..

ordet är (massage) "en massa g"= massage :)