tisdag, december 02, 2008

Tisdag, en rätt skön dag ändå

Hej! Nu sitter jag i skolan och väntar på min sista lektion, basgrupp. Det är typ klasstid, man får info och sånt typ, ingen jobbig lektion direkt ;) Har haft franska och det gick la bra. Maten var ingen höjdare idag, jag tog rid och massa chilisås hehe :) Har väl inte gjort så mycket vettigt annars, har rensat bland länkar i favoriter och rensat och fixat bland dokument och bilder. Ska nämligen försöka ha tömt denna data tills imånn då jag tänkte gå och hämta min gamla som är lagad. Lite motigt då denna är minde men den är rätt trög och har inte mycket minne kvar och wordfinder funkar inte på den så lika bra att få tbx min gamla men kommer vara svårt att vänja sig vid en större skärm igen, men men. På kören (innan vi börjar) ska jag i alla fall försöka plugga en del :) Så jag måste faktiskt förbreda lite inför det nu, finns nämligen inget internet på kören så jag måste kopiera in en del grejer i dokument och så.

Hoppas ni har en bra tisdag så kanske vi hörs ikväll!

Inga kommentarer: